آزاد اندیشی

به وبلاگ آزاد اندیشی خوش آمدید
منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو
مرداد 1391
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390
خرداد 1390
ارديبهشت 1390
فروردين 1390
نويسندگان
میلاد حشمتی
کد هاي جاوا

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 137
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


اميدوارم در وبلاگ آزاد انديشي لحظات خوشي را سپري کنيد*****
نظر يادتون نره

Look at Status or Title bar!

قوانین نا نوشته(طنز)  <-PostCategory-> 

قوانینی که نیوتن آنها را از قلم انداخت...

عضویت در ایران عشق

قانون صف:
اگر شما از یک صف به صف دیگری رفتید، سرعت صف قبلی بیشتر از صف فعلی خواهد شد.


قانون تلفن:
اگر شما شماره‌ای را اشتباه گرفتید، آن شماره هیچگاه اشغال نخواهد بود.


قانون تعمیر:
بعد از این که دست‌تان حسابی گریسی شد، بینی شما شروع به خارش خواهد کرد.



قانون کارگاه:
اگر چیزی از دست‌تان افتاد، قطعاً به پرت‌ترین گوشه ممکن خواهد خزید.


قانون معذوریت:
اگر بهانه‌تان پیش رئیس برای دیر آمدن پنچر شدن ماشین‌تان باشد، روز بعد واقعاً به خاطر پنچر شدن ماشین‌تان، دیرتان خواهد شد.


قانون حمام:
وقتی که خوب زیر دوش خیس خوردید تلفن شما زنگ خواهد زد.



قانون روبرو شدن:
احتمال روبرو شدن با یک آشنا وقتی که با کسی هستید که مایل نیستید با او دیده شوید افزایش می‌یابد.


قانون نتیجه:
وقتی می‌خواهید به کسی ثابت کنید که یک ماشین کار نمی‌کند، کار خواهد کرد.


قانون بیومکانیک:
نسبت خارش هر نقطه از بدن با میزان دسترسی آن نقطه نسبت عکس دارد.



قانون تئاتر:
کسانی که صندلی آنها از راه‌روها دورتر است دیرتر می‌آیند.


قانون قهوه:
قبل از اولین جرعه از قهوه داغتان، رئیس‌تان از شما کاری خواهد خواست که تا سرد شدن قهوه طول خواهد کشید.


+ نوشته شده در دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:,ساعت 13:13 توسط میلاد حشمتی |
روزگار بدی است برای زنهای ایرانی...  <-PostCategory-> 

روزگار بدی برای ما، زنهاست ...
ژیگول می بینی، می ترسی ...
ماشین مدل بالا از کنارت رد می شه تو خیابون، می ترسی ...
ماشین قراضه رد می شه، می ترسی ...
موتوری با اون نگاه کثیفش از کنارت ویراژ می ده، می ترسی ...
کنار خیابون یه پیرمرد نشسته تو سایه درخت و با همون عینک ته استکانیت نگاهت می کنه که باد بزنه و مانتوت کمی بره کنار، می ترسی ...
کنار خیابون یه دسته مرد وایستادن و مثل گرگ نیگات می کنن، می ترسی ...
سوار تاکسی و کرایه ایی هم بخوای بشی،حتی اگه جلو هم بخوای بشینی که راحتتر باشی، می ترسی ...
مانتوی روشن بپوشی بیای تو خیابون از نگاه مردا که دنبال رد لباس زیرمانتوت هستن، می ترسی ...
عینک آفتابی می زنی میای تو خیابون از نگاههایی که دنبال چشمهای اون زیر هستن، می ترسی ...
با دوستات می ری بیرون تو کافی شاپ که باید دود سیگار بخوری اگرم بری پارک، از مردهای بیکار پارک، می ترسی ...
از پدری که دست پسر کوچکش رو گرفته و از کنارت رد می شه و تیکه ایی بارت می کنه و به پسرش نگاه می کنه و می خنده،از هر دوشون، می ترسی ...
از مردی با ظاهر معمولی که کنار خیابون به ظاهر داره با موبایلش صحبت می کنه اما هربار که زنی از کنارش رد می شه حرفهای زشت و کریهی می زنه و تو خیالش با همه ( که فرقی نمی کنه زنی چادری باشه، کسی باشه با لباس های کار یا دختری دیگر) عقده های جنسیش رو خالی می کنه ...
که نه فقط از نگاه که حتی از متلک ها و حرفهای کریهی که باید بشنوی و فقط رد بشی و فرار کنی از این آدمها، می ترسی ...
از نگاه آدمها تو پمپ بنزین، ترافیک و و و و می ترسی ...
از آدمهایی که ظاهری عادی دارن اما کلی عقده های روانی و جنسی توشون جمع شده و حتی با شخصیتترینشون هم تو موقعیتش قرار بگیرن این عقده ها رو می خوان تسکین بدن و دست به وحشیانه ترین اعمال بزنن، می ترسی ... که آوازه غیرت و ناموس پرستیشون دنیا را کر کرده است اما چند نفره به یک زن بیگناه حمله می کنن، می ترسی ...
گاهی حتی از برادر و شوهر و دوست پسر و ... ها هم می ترسی ...
ترس ترس ترس ... کابوس های روزانه و شبانه آدمهایی شده که می خوان فقط کنار دیگران تو جامعه زندگی کنن ....
حالا درک می کنم که چرا خیلی از مردها برای دختران و همسران خود ماشین می گیرند تا راحتتر بتوانند در جامعه در جریان باشند


قويترين آدم جهان اون نيست که دويست و پنجاه کيلو رو يه ضرب ميزنه ...
قويترين آدم جهان زن ايرانيه که با وجود تجاوز فردی و گروهی و اسيد پاشی و مزاحم هاى خيابونی و زور گيری و قتل و هزار خطر ديگه هنوزم تو اين مملکت درس ميخونه ، ورزش ميکنه ، رانندگى ميکنه ، کار ميکنه ، عاشق ميشه ، أعتماد ميکنه ، مادر ميشه و به بچه اش ياد ميده آدم باشه


+ نوشته شده در دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:,ساعت 12:3 توسط میلاد حشمتی |
زنم زیباست نمیخوام حجاب داشته باشد....!!!!!!!!!!!!!!!!!!  <-PostCategory-> 

زنی در دادگاه گفت: همسرم از حجاب من ناراضی است و دوست ندارد حجاب پوشیده‌ای داشته باشم و بر این اساس دنبال طلاق دادن من است.

به گزارش ایسنا، زنی در دادگاه خانواده حضور یافت و درخواست طلاق خود را به قاضی دادگاه ارائه کرد. وی در توضیح دلیل این درخواست گفت: یک سال گذشته به عقد همسرم درآمدم و بعد از مدت کوتاهی با برگزاری مراسم عروسی به منزل مشترک رفتیم و متاسفانه از همان ابتدا سر مسائل مذهبی دچار مشکل شدیم.

زن جوان ادامه داد: من و همسرم هر دو در خانواده مذهبی بزرگ شدیم و زمانی که همسرم به خواستگاری من آمد از این موضوع اطلاع داشت که حجاب من چگونه است و من تحت هیچ شرایطی حاضر نیستم آن را تغییر دهم.

وی با بیان اینکه همسرم از ابتدا حجاب من را پذیرفته بود، اظهار کرد: بعد از گذشت مدت کوتاهی از شروع زندگی مشترک‌مان، مرتب از من ایراد می‌گرفت که چرا حجاب من این‌قدر پوشیده است در حالی که حجاب خانواده خودش نیز همانند حجاب من است.

زن جوان که ۲۵ سال سن داشت، عنوان کرد: همسرم از من می‌خواست تا حجابم را مطابق میل او تغییر دهم و در مهمانی‌هایی که من هرگز نمی‌توانم در آن حضور داشته باشم شرکت کنم. اوایل فکر کردم شاید بعد از گذشت مدت کوتاهی از حرف‌های خود پشیمان شود اما اصرار او هر روز پررنگ‌تر می‌شد.

شوهر این زن جوان نیر گفت: این درست است که من جزء خانواده مذهبی و معتقدی هستم اما افکار و عقاید من شبیه آنها نیست و همسرم در واقع انتخاب پدر و مادرم است نه انتخاب خودم. زیرا من دوست ندارم همسرم حجاب داشته باشد.

وی در پاسخ به پرسش قاضی مبنی بر اینکه اگر افکارت این‌گونه است چرا این دختر را به عقد خود درآوردی؟، گفت: همسرم از لحاظ ظاهری بسیار زیباست و زمانی که او را دیدم به او علاقمند شدم و فکر کردم می‌توانم او را از افکارش دور کنم و پوشش او را به آنچه که خود می‌خواهم تغییر دهم.

مرد ۲۹ ساله مدعی شد: همسرم از نظر ظاهری بسیار زیبا است و به نظر من باید تا زمانی که زنده است از این زیبایی استفاده کند در حالی که او خود را در پوششی پنهان کرده است که نمی‌تواند از آن لذت ببرد.

پدر مرد که در دادگاه حضور داشت نیز گفت: پسرم لیاقت چنین دختری را ندارد، زیرا همه آرزوی داشتن چنین همسری را دارند اما پسر من آن‌قدر بی‌غیرت است که نمی‌داند از همسرش که ناموس او است چه چیزی را می‌خواهد.

وی ادامه داد: پسر من باید برای همیشه فراموش کند که پدر و مادری دارد.

قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین با صادر کردن حکم طلاق به زندگی یک‌ساله این زوج پایان داد.


+ نوشته شده در یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:,ساعت 16:16 توسط میلاد حشمتی |
عکس هایی از کودکان با نمک  <-PostCategory-> 

براي ديدن عكسها بايد به ادامه مطلب بريد

زياد وقتتونو نميگيره خيلي جالبه

كليك كن ديگه...



ادامه مطلب

+ نوشته شده در جمعه 4 آذر 1390برچسب:,ساعت 11:26 توسط میلاد حشمتی |
انتخاب همسر به سبک جوان امروزی  <-PostCategory-> 

دوره و زمونه عوض شده… جوون هم بود جوون های قدیم . وقتی اسم ازدواج می آمد تا گوششان سرخ می شد. کدوم دختری تا این سن و سال خون هی پدر می ماند؟ کدوم پسری رو حرف پدر ومادرش و انتخاب اونا حرف می زد؟قبل از دخترا بخوان به خودشون بیان رفته بودن خونه ی بخت و مشغول بچه داری می شدن . ….

شاید شما هم این حرف ها را از مادر بزرگاتون شنیده باشید. وقتی از این تعریف می کنه که سر سفره ی عقد برای اولین بار از تو آینه به همسر آینده اش نگاه می کنه و خاله خانم از پشت نیشگونش می گیره که سرت را بنداز پائین وگرنه قوم داماد می گن چه عروس پر رویی!!

ازدواج

سال ها قبل وقتی پدر بزرگ ومادر بزرگ ما در آستانه ی ازدواج قرار می گرفتند ،خانواده ها نقش اصلی را بر عهده داشتند و وقتی خانواده ها به توافق می رسیدند ،دیگر مخالفت دختر یا پسر معنی نداشت . در نسل بعد یعنی هنگام پیوند پدر ومادر ما وضع کمی فرق کرده بود ، سن ازدواج کمی بالاتر آمده بود، فرزندان هم اظهار نظر می کردند .همدیگر را قبل از عقد می دیدند اما باز هم نظر خانواده ها و تفاهم آن ها با هم مهم تر بود. اما بشنوید از نسل خودمان …

سبک و شیوه ازدواج پا به پای برگ‌های روز شمار تقویم تغییر کرده بود و به همراه خود سبک جدیدی را به ظهور رسانده بود: شناخت، عشق و علاقه که به دنبال خود معیار های جدیدتری را نیز به همراه داشت.

جوان ها دیگر برای ازدواج تمایلی به دنباله روی از والدین خود ندارند. بلکه تمایل دارند همسر آینده شان را بدون دخالت دیگران انتخاب و با کسی ازدواج کنند که از صمیم دل به او علاقمند باشند.

معیارهای نسل حاضر با گذشته گرچه تفاوت زیادی کرده است اما حالا هم مثل گذشته اگر پای عشق وعاشقی به میان بیاید ،وقتی دختر و پسر خود را در دام عشق ببینند، دختر حاضر می‌شود روی یک روزنامه زندگی کند اما با پسری که در تب عشق او می ‌سوزد .تنها چیزی که بین تمام نسل ها در بحث ازدواج تکرار می شود همین چشمان کور است وقتی دل گرفتار می شود.

هم در زمان حال و هم در نسل پدر ومادر ها و هم نسل پدربزرگ ومادر بزرگ ها ، هر وقت عشق وعاشقی هایی با رنگ و لعاب جوان پسند به وجود بیاید ، افراد از فکر کردن صحیح عاجز شده و فقط به وصال فکر می کنند که البته در گذشته به خاطر کم بودن ارتباطات دو جنس این اتفاق گستردگی کم تری داشته است اما این روز ها به وفور دیده می شود.

اما صحبت ما سر معیار جوانان برای همسرآینده است که خیلی با گذشته متفاوت شده است. طبیعی است که نحوه ی انتخاب همسر با تغییر کردن روابط ،تغییر کند و اصلا کسی توصیه نمی کند امروزه جوانان مثل سال ها پیش ازدواج کنند زیرا دنیا عوض شده و دیگر کسی شریک زندگی اش را برای بار اول سر سفره ی عقد نمی بیند اما همین تغییر در نحوه ی آشنایی در معیار ها هم به وجود آمده که کمی نگران کننده است.

آن روزها، مادربزرگ منتظر مردی بود که بتواند به او تکیه کند و همانند مادرش با لباس سفید به خانه بخت بیاید و با لباس سفید از آن خارج شود. مردی که قوی ،با اراده باشد . پدر نیز خواهان زندگی با دختری بود که مطیع، سر به زیر، کمی با سواد، کد بانوی ماهر به طوری که وقتی به خانه پای می گذارد تمام خانه برق بزند و بوی غذایش چند کوچه آن طرف‌تر را با خبر کند و همسر و مادری دلسوز که فرزندانش را نیکو بار بیاورد و با خانواده اش کنار بیاید.


اما واقیعت این است که برخی پسرهای این زمانه به سراغ دختری می روند که یکی یک دانه، از یک خانواده ی ثروتمند باشد. شاغل و اجتماعی باشد. بتواند جهازیه ی خوبی بیاورد و سایه ی پدری بالای سرش باشد که در مواقع لزوم از دامادش با پولش حمایت کند. البته معیار جذابیت قیافه و ظاهر هم که روز به روز پر رنگ تر می شود .

دختر خانم ها هم اگر پسری با یک ماشین مدل بالا ،خانواده ای با کلاس ،تحصیلات دهن پر کن (که البته این مورد را ثروت پدری پوشش می دهد)

عاشق پیشه و رمانتیک به خواستگاری شان بیاید ،ذوق زده شده و بار اول بله را می گویند.

البته همه می دانیم که اصالت واخلاق وایمان مهم است و جزءمعیارهایمان قرار می دهیم ولی زمانه تغییر کرده است و داماد بی خانه به درد نمی خورد!!!

جوون های عاقل واندیشمند تبیانی ،امیدوارم ناراحت نشده باشید. ما منکر آن هایی که در همین ایام هم هنگام انتخاب معیار های درست دارند و تمام سنت های نسل قدیم را زیر سوال نمی برند ،نیستیم اما قبول کنید که در نسل ما معیار انتخاب شریک زندگی از هر دو طرف کمی اشتباه می باشد و بهتر است کمی واقع بین تر شود که در ایینصورت آمار مراجعه به دادگاه خانواده در یک سال اول بعد از ازدواج سال به سال بیشتر نشود. هر چند بخشی از این آمار مربوط به عدم یاد گیری مهارت های زندگی است اما مبنای انتخاب هم بسیار مهم است.

بهتر است فراموش نکنیم ازدواج انتخاب همراهی است برای زندگی .و زندگی پائین وبالا زیاد دارد و به این سادگی ها نیست….بکوشیم شریک مناسبی انتخاب کنیم .

 

 

 

 

 

 





+ نوشته شده در جمعه 4 آذر 1390برچسب:ازدواج به سبک جوان ایرانی,ازدواج جوان زندگی زناشویی ,ساعت 11:22 توسط میلاد حشمتی |
ازدواج مردی 112ساله با دختری 17ساله+عکس  <-PostCategory-> 

یک مرد سومالیایی که ادعا می‌کند 112 سال سن دارد برای بار ششم ازدواج کرده است. ازدواج این پیرمرد 112 ساله اما این بار اندکی متفاوت است، چرا که وی با دختری تنها 17 ساله ازدواج نموده است.



به گزارش سه نسل این در حالی است که صدها نفر از مردم در مراسم عروسی داماد و عروس حضور به هم رساندند.

داماد که «احمد محمد دوره» نام دارد پس از عروسی در این باره گفت: «امروز خداوند به من کمک کرد تا به آرزوی خود برسم». داماد 112 ساله همچنین می‌گوید مدتی صبر کرده است تا عروس بزرگتر شود و پس از آن از وی تقاضای ازدواج نموده است.

وی در این باره گفت: «اجباری در کار نبود، اما از تجربه‌ام برای متقاعد کردن وی نسبت به عشقم استفاده کردم»! خانواده عروس نیز بر این عقیده‌اند که دخترشان «از شوهر جدیدش راضی و خشنود است».

داده‌های سازمان‌های بین المللی حکایت از آن دارد که میانگین میزان امید به زندگی برای مردان در سومالی 47 سال است.


+ نوشته شده در شنبه 21 آبان 1390برچسب:,ساعت 21:25 توسط میلاد حشمتی |
چگونه از زندگی زنا شویی خود لذت ببریم  <-PostCategory-> 

چگونه از زندگی زناشویی خود لذت ببریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای پاسخ این سوال به ادامه مطلب بروید!!!!!!!!!!!!!!!!!



ادامه مطلب

+ نوشته شده در سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:,ساعت 10:57 توسط میلاد حشمتی |
ثروتمند غیرسلطنتی  <-PostCategory-> 

ثروتمند غیر سلطنتی در عربستان  با 7 همسر و 61 فرزند+عکس



ادامه مطلب

+ نوشته شده در سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:22 پسر و 39 دختر از 7 همسر بزرگ‌ترین بانک اسلامی در خاورمیانه ثروتمند عربستانی که از خانواده سلطنتی نیست ثروتمندترین خانواده کشور که از خانواده سلطنتی نیستند جایگاه صد و بیست و نهم ثروتمندان جهان سلیمان و صالح با هم بانک الرجاحی را تاسیس کردند سودآورترین بانک در میان گروه‌های بانکی عربستان سعودی مجوز تاسیس اولین بانک اسلامی عربستان سعودی میلیاردر غیرسلطنتی در عربستان با 7 همسر و 61 فرزند! + عکس پیشتازان امور خیریه در جهان گسترش کسب‌وکار برادران الرجاحی,ساعت 10:40 توسط میلاد حشمتی |
دیگه با این موتور نمیتوان تک چرخ زد  <-PostCategory-> 

عجب موتوری این....



ادامه مطلب

+ نوشته شده در سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:این موتور برای مسیرهای کوتاه شهری و با سرعت کم طراحی شده است, با این موتور دیگر نمیتوانید تک چرخ بزنید! + عکس تولید موتورهای تک چرخ تولید موتورهای خوب با سوختی سازگار با محیط زیست رقابت برای تولید موتورهای تک چرخ رینو برای به حرکت در آمدن از یک باتری شارژی کمک می گیرد رینو به دنبال پر کردن جای موتورسیکلت نیست شرکت های موتور سازی,ساعت 10:31 توسط میلاد حشمتی |
خلاقیت آقایان  <-PostCategory-> 

از حموم کردنشان تا ......+تصاویر



ادامه مطلب

+ نوشته شده در سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:بزرگ‌ترین مبتکر معروف شدن با استفاده از خلاقیت‌های ذهنی تصاویر بامزه/ آخر خلاقیت! ( از حمام کردن این آقا تا ,,,,) تصاویر جالب ازخلاقیت تصاویر جالب ازخلاقیت یک هنرمند تصاویر جالب ازخلاقیت یک هنرمند با تنه‌های‌ درخت خلاقیت در انسانها خلاقیت زیاد خلاقیت مجسمه ساز آمریکایی با تنه های درخت خلاقیت های بامزه خلاقیت های جالب خلاقیت های عجیب خلاقیت یک هنرمند با تنه‌های‌ درخت‌ عکس/ وقتی خلاقیت و ابتکار حرف اول را بزند عکسهایی از خلاقیت مردم من همیشه عاشق خلاقیتهای دونا کاران بودم,ساعت 10:21 توسط میلاد حشمتی |
در باره ستایش  <-PostCategory-> 

درباره ستایش (نرگس محمدی)

برین ادامه مطلب....

www.fun.downloadaneh.com | جزئیاتی از زندگی خصوصی نرگس محمدی(ستایش)



ادامه مطلب

+ نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:از ابتدا دلم می‌خواست در رشته هنر ادامه تحصیل بدهم بیوگرافی ستایش جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره «ماه» جزئیاتی از زندگی خصوصی نرگس محمدی(ستایش) صبوری ستایش ستودنی است عکس زیبا : نرگس محمدی ( ستایش ) هنگام گریم کردن عکسهایی از نرگس محمدی عکسهایی از پشت صحنه ی فیلم ستایش مصاحبه و گفتگو با نرگس محمدی بازیگر سریال ستایش و فیلم آناهیتا من و ستایش نرگس محمدی نرگس محمدی بازیگر سریال ستایش نرگس محمدی و همسرش گفتگو با نرگس محمدی,ساعت 13:20 توسط میلاد حشمتی |
خواستگاری کلاغ از قناری....  <-PostCategory-> 

کلاغ با شنیدن صدای قناری ازش خواستگاری میکنه

بیچاره کلاغ

حتما ادامه مطلب رو ببینید....

از دستش ندید...



ادامه مطلب

+ نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,ساعت 12:6 توسط میلاد حشمتی |
ازدواج های حرام  <-PostCategory-> 

آیا ازدواج با چی کسایی حرام است؟

برای جواب این سوال ادامه مطلب رو بخونید...



ادامه مطلب

+ نوشته شده در جمعه 13 آبان 1390برچسب:,ساعت 22:38 توسط میلاد حشمتی |
زن های رییس جمهورهای دنیا+عکس  <-PostCategory-> 

برای دیدن عکس زن رییس جمهورها برین ادامه مطلب رو ببینید....



ادامه مطلب

+ نوشته شده در جمعه 13 آبان 1390برچسب:,ساعت 21:53 توسط میلاد حشمتی |
سوال و جواب های جنسی  <-PostCategory-> 

شاید این سوالات در ذهن شما هم باشد



ادامه مطلب

+ نوشته شده در شنبه 7 آبان 1390برچسب:,ساعت 11:24 توسط میلاد حشمتی |
لباس های جدید ویژه خانومها  <-PostCategory-> 

لباس های جدید ویژه ی خانومها+عکس



ادامه مطلب

+ نوشته شده در شنبه 7 آبان 1390برچسب:,ساعت 11:9 توسط میلاد حشمتی |
خواندن این مطلب دل و جرات میخواهد+عکس  <-PostCategory-> 

خواندن این مطلب دل و جرات میخواهد+عکس



ادامه مطلب

+ نوشته شده در شنبه 7 آبان 1390برچسب:آب میوه مخلوط با قورباغه آب میوه های خاص آب میوه هایش را با قورباغه مخلوط می کند با خوردن آب قورباغه در صبح, تا شب پر انرژی باقی می مانند خواندن این مطلب دل و جرات می خواهد!! + عکس (18+) خوردن آب قورباغه در صبح هزینه هر لیوان آب قورباغه ۲ دلار است هشتمین عجایب جهان,ساعت 10:26 توسط میلاد حشمتی |
طلبه جوان و دختر فراری...  <-PostCategory-> 

داستان طلبه جوان و دختر فراری...

داستان از آنجا شروع میشه که طلبه در خانه تنهاست و دختر جوانی درخانه او را میزند...



ادامه مطلب

+ نوشته شده در سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:,ساعت 21:41 توسط میلاد حشمتی |
7توصیه برای تمام کردن دوستی های که به ازدواج ختم نمیشود  <-PostCategory-> 


ادامه مطلب

+ نوشته شده در دو شنبه 2 آبان 1390برچسب:عشقدوستیدوستی های قبل از ازدواجراههای فراموش کردن عشق خودتوصیه های فراموش کردن دوستی های قبل از ازدواجرابطه های قبل از ازدواجچگونه عشق خود را فراموش کنیمرابطه های عاشقانهدوست دختردوست پسرعاقبت دوستی های قبل از ازدواج,ساعت 19:30 توسط میلاد حشمتی |
عکس های جالب از پدر و مادر های بی مسئولیت  <-PostCategory-> 

برین ادامه مطب بچه های بیچاره رو ببینید...



ادامه مطلب

+ نوشته شده در دو شنبه 2 آبان 1390برچسب:سایت عکس بچه عکس بچه های خوردنی عکس بچه های خوشمزه عکس بچه کوچولو ناز و مامانی عکس دختربچه های بامزه عکس دختربچه های خنده دار عکس دختربچه های خوشمزه عکس های بچه های دنیا عکس های بچه های شیطون عکس های دختربچه های جیگر عکس های دختربچه های شیطون عکس پسربچه های بانمک عکس پسربچه های شیطون عکس پسربچه های کوچک عکسهای جالب و دیدنی و بامزه عکسهای جالب و دیدنی و بامزه از پدر و مادرهای بی مسئولیت پدر و مادرهای بی مسئولیت,ساعت 19:7 توسط میلاد حشمتی |
مطالب پيشين
» شهادت امیرالمومنین علی(ع)تسلیت باد
» دیدار سردار نقدی با بسیجیان پایگاه ثارالله
» من برگشتم
» تبریک مناسبتها
» تسلیت اربعین حسینی
» تقدیر و تشکر
» دلایل اصلی ارتباط زنان متاهل با پسران مجرد
» ازدواج چاق کننده است؟
» دانستنی های جالب
» چند داستان زیبا و دلنشین
» شکست های معروف
» پیمانکاران نمونه سال
» راه های کوچک کردن شکم
» با خانم ها شوخی نکنید، حتی شما دوست عزیز !
» مهمترین موانع آرامش همسران ...
» کی میگه جنس مردا خرابه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟................
» کی میگه جنس مردا خرابه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟................
» و آنگاه بخشیدن را خواهی آموخت...
» و آنگاه بخشیدن را خواهی آموخت...
» قوانین نا نوشته(طنز)


موضوعات
صندلی داغ
تکنولوژی های تازه دنیا
درباره لب تاب ها بیشتر بدانیم
جدیدترین USB دنیا
عجب موتوری
خاطرات دلفان
روزای زمستون دلفان
با نمک ترین بچه ها
پزشکی
نوزادان
زناشویی
راههای کوچک کردن شکم
مضرات دود قلیان
زنانه
مدل لباس زنانه
تغذیه ی زنان
عکاسی
هنر عکاسی
شعر
ماشین
عکس ماشین
روانشناسی
روانشناسی رنگ ها
روان شناسی شخصیت ها
خبری
میوه ها
خواص میوه ها
شوخی با زنان
طنز
قوانین نانوشته
تجهیزات جنگی
نوشته های عشقولانه
عکس های عشقولانه
ورزشی
به اینا میگن تماشاچی
آرایشی و بهداشتی
پنج نکته برای زیبا تر شدن عروس ها
اس ام اس و جک
اس ام اس عاشقانه
پیامک با موضوع بوسیدن
اس ام اس خنده دار
سیاسی
30یا سی
اخبار انتظامی
آیا میدانید؟؟؟؟؟؟؟؟/
داستانهای کوتاه و آموزنده
احکام
بازیگران ایرانی
عکس های جذاب از بهنوش بختیاری
شوخی با آقایان
خلاقیت آقایان
ثروتمندان دنیا
ثروتمند غیر سلطنتی
زندگی زناشویی
لذت بردن از زندگی زناشویی
عوامل مختلف خیانت‌های زنانه
پيوندها


هفته نامه اکثریت خبرنگار فراری ღ...حَـ ـرفـــ هـ ـاے دو دِلـــ...ღ قصه ی دلم هری پاتر زندگی assassinscreed جديدترين مطالب و ترفندهاي روز کیت اگزوز زنون قوی چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آزاد اندیشی و آدرس milad-heshmati.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com